Pages

Labels

Saturday 8 December 2012

Harry Potter cupcakes og tradisjoner

Tradisjoner kommer i mange former. En som står ganske sterkt hos oss i førjuls- og juletiden, er det å se spesielle filmer vi forbinder med denne tiden. Å se "Tre nøtter til askepott" er jo en tradisjon vi deler med mange, og det er sikkert en del som ser "Nightmare before Christmas" også. Ringenes Herre-filmene kom på kino rundt juletider, så de er jul og vinter for meg; er ganske sikker på at flere deler den følelsen. Kanskje litt mer obskurt med Pink panther-filmene med Peter Sellers, som jeg og min mann så første av i går kveld... Så var det Harry Potter-filmene, da. Selv mange av de som ikke elsker fantasy (som jeg gjør), blir underholdt av den lille trollmannen med trademark-brillene. Da jeg fikk bestilling på Harry Potter-cupakes til Harry Potter-filmmaraton, ble jeg ganske kry :) Jeg fikk invitasjon til å være med også, men akk, med syke barn og dårlige netter fikk det holde med en date med Peter Sellers.


Jeg har fått nye gelefarger. Fine fargene...

Bertie Bott's every flavour beans :v


En gretten skikkelse i hjørnet


To esker klare til henting i går ettermiddag, med en tredjedel red velvet med ostekrem, en tredjedel sjokolade med sjokolade-frosting, og en tredjedel med noe jeg aldri har prøvd meg på før: pepperkake-cupcakes med peppermynte-frosting. Tror jeg var litt generøs med peppermynten (min mann fikk en prøvesmak og sa det føltes ut som om han hadde pusset tennene etterpå, håper han ertet...), men spennende å prøve nye ting :)

Ha en magisk helg!

No comments:

Post a Comment