Pages

Labels

Wednesday 12 December 2012

Pakke i posten

Hvor god er jeg på å planlegge julepresanger? Vel, jeg liker å lage dem. Velge ut i butikkene. Pakke inn. Men jeg er slett ikke blant de som har alt klart et par måneder før jul - heller motsatt. Det har hendt at siste presang såvidt er klar i tide til pakkeutdeling juleaften... Når det gjelder mitt forhold til det å sende pakker i posten, gjelder noe av det samme - i skrivende stund er jeg fortsatt i sjokk over at julekortene jeg bestilte for halvannen uke siden ennå ikke har kommet (burde jo ha lært om postgangen i adventstiden nå?), og jeg tenker med gru på pakken jeg sendte avsted i går, hvor jeg i feberørska valgte B-post o.O Kommer den frem til jul? Jeg håper det. Hvis ikke har jeg kanskje lært til neste år..? Her er i hvert fall den hjemmelagde julegaven som var blant sakene i den pakken. Best å ikke nevne hvem den er til i tilfelle de leser her før jul ;)

Med Manuelas oppskrift på "Kisses Magical Cookies" og noen Hersey's Kisses på lager, laget jeg disse små sakene...

...med sjokoladesenter :v

Dyppet i melis...

...og lagt i et stort sylteglass...

...som jeg har heklet rundt :)

Feste på litt tyll og folie, sølvtråd, lapp med innhold - og klar til å skipes avsted!

 God kveld fra meg!

No comments:

Post a Comment