Pages

Labels

Sunday 2 December 2012

Det første lys vi tenner...


...på kransen jeg fikk av min mormor for flere år siden (godt å minnes henne)...





...stjerna (fra Europris...) henges opp...
...det hjemmelagede gulltreet pyntes...
...prismene jeg lagde da jeg var sykemeldt og gravid for fem år siden henges opp...
(disse er morsomme å lage, skal finne oppskriften om noen ønsker den ;))

...og pepperkaker bakes...

Et lite lys inne i huset må til - ikke et ekte da, da tror jeg vi ville hatt takbrann ganske fort o.O

Et lite pepperkakehus må til. Eller pepperkaketårnhus med anneks, som det ble denne gangen. Helt tilfeldig og på slump. Lurer på hvem som bor der?

Sjefspyntesmaker Emma og direktør-klæsje-melis Sara har gjort en solid innsats. Spesielt på spisefronten :v

Jeg ønsker dere en stemningsfull og stressfri advent :)

2 comments:

  1. Så koselig! Stjerna ble hengt opp her og.. vi har ikke tenkt til å bake noe i år, men prøvde oss på karameller som ble litt merkelig i konsistensen.. men god! Kos dere!

    ReplyDelete
  2. Jeg har også laget merkelige karameller! God nok smak (bortsett fra et hint av hvitløk - var ikke et sjakktrekk å bruke jerngryta, som sist ble brukt til gresskarsuppa vår...), men veldig myke o.O Tror ikke jeg legger ut et innlegg om dem akkurat her xD

    ReplyDelete