Pages

Labels

Sunday 25 November 2012

Gloomy Sunday

Det er veldig grått og ganske gufsent ute. 2-åringen har et magevirus. Det har vært en litt traurig søndag. På den annen side kunne 2-åringen hatt oppkast også, ikke bare vært løs i magen med dårlig apetitt, og hva gjør det vel egentlig at det er surt ute når man er inne og har det riktig så komfortabelt med lykkelige barn i seng, Lisa Gerrard på øret og masse inspirasjon i hjertet? Dagen kan være så gloomy den bare vil, og du kan flire så mye du vil også, av at dette er nok et sopp-innlegg ;) 


Jeg måtte nesten prøve meg på nok en sopp-lykt/sukkerbøsse - og denne gangen eksperimenterte jeg mer enn hva som er sunt, tror jeg. Det ble et morsomt, men noe merkelig resultat. En krysning mellom steinsopp og morkel? Jeg har lært noen nye hekleteknikker, da :)

Mystery-mushroom :v

Og når man er inne på mysterier... Hva skal dette bli? Tips: det er ikke en snømann ;)

 

Lykke til med uka :)

1 comment: