Pages

Labels

Tuesday 13 November 2012

Magic mushroom

Nei, jeg snakker ikke om typen som gir hallusinasjoner, men heller et lite prosjekt somutviklet seg fra en enkel sukkerbøsse til en mystisk sopp xD Som sagt før er jeg ganske fersk på hekling, men det er ingen god grunn til å sky unna selvkomponerte oppskrifter og slikt :3 




Med en rød sopphatt som min mann sa minnet om et kirketårn fra Russland...
...og en sukkerbøsse som jeg heklet rundt...
...med oppskrift laget helt på sparket...
...en blonde nederst på hatten med en strikk heklet inni så den kan tres ned på sukkerbøssen (og hatten fylt med vatt)...
...og et elektrisk telys fra Clas Ohlson...
...får man en litt merkelig, magisk sopp xD 

Dette er bare et første forsøk/prototype; jeg håper å lage litt mer realistiske sopp av andre beholdere jeg har. Så kan manhjemmelaget vaniljesukker i, kaffe/kakao-krydder, en finhakket urteblanding... Eller elektriske telys... Og gi bort til jul, for eksempel :) 

 :) fra meg


 

No comments:

Post a Comment