Pages

Labels

Friday 5 October 2012

Da prøver vi...

Ettersom denne bloggen først og fremst er til for å vise litt av hva jeg bruker min fantasi og skapetrang til (jepp, ren skryteblogg), vil jeg legge ut en del bilder av ting jeg har laget. Jeg begynner med billedkunst siden det aller første kreative jeg gjorde (som er dokumentert), var å tegne - her er et lite utvalg jeg har laget det siste tiåret og litt til. Det meste er langt fra nytt (det eldste er fra jeg gikk på vgs!), men sånn er det nå en gang ;) Fordi fotografi ikke er min sterkeste side, og fordi jeg heller ikke alltid har hatt tilgang på et kamera som duger - er ikke alle bildene super kvalitet. Beklager :/ Og når vi først er i gang med unskyldninger; mine første innlegg kan nok bli litt rotete før jeg forstår alle innstillingene i blogglabyrinten. Håper det sympatiseres :) "Testing - testing"


The Unfolding I













































The Unfolding II
The Unfolding III

IC
Øvelse i kritt
Øvelse i kritt II
Blyantskisse av hest
Blayntskisse engel
Blyantskisse eventyr
Etter første dag på vgs o.O
Eksamen i maleri - hvor jeg fikk beskjed om at jeg er en tegner...
Til Kathrine :)
...
Til Flerbrukssenteret barnehage

...

...

...
Lady of Shalot
...
                        Rimfakse
Selvportrett

3 comments:

  1. Da skal vi se om kommentaren min kommer frem nå :)

    Er morsomt å se bildene dine! Liker spesielt godt skogsomgivelsene du lager. Syns du skal fortsette å lage og legge ut ting her. En blogg er jo en super mulighet for å vise frem det du lager, ikke bare av billedkunst, men av alle de andre tingene du lager (bareleker, skulpturer, klær osv), og ikke minst bakverk! Gleder meg til å se mer i hvertfall :v

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vi får se hva blogg-fremtiden bringer :) Takk for kommentar :3

      Delete