Pages

Labels

Wednesday 17 October 2012

"Jeg svømmer og drømmer..."

I morgen blir Emma-krabbelur, som hun ofte blir kalt i heimen, 2 år. I den anledning går jeg berserk med bursdagsforberedelser til selskap lørdag - å arrangere bursdagsfester er nemlig noe av det morsomste jeg vet. Emma elsker (blant annet) vann, strand og blekkspruter, så vi lager havbursdag. Her er Emmas havprinsessekjole, nesten ferdig (mangler bare paljetter på det gule i blomsterstroppene). Silkebånd-beltet med tyll i forskjellige farger skal knytes rundt midjen. Får litt assosiasjoner til My Big Fat American Gypsy Wedding, men... Jeg vet jentene vil like (Sara får lik i lilla :3). Det er deilig med sånne enkle, fargerike oppgaver av og til :)



Saftig glorete...

Dette ble kort og godt - det er sent, morgendagen blir travel, og det er så mørkt ute at vi like gjerne kan gå i dvale... God natt :)

1 comment:

  1. Så utrolig kult at du lager kjolene selv :D Nå mangler bare bilder av kjolene på modellene, som jeg håper du deler etterhvert? Om ikke her, så må du sende på mail \o/ De er jo så søøte :D

    Nina

    ReplyDelete