Pages

Labels

Saturday 13 October 2012

Puslerier

Når det er kaldt og gufsent ute, som i dag, er det godt å ha en dyp, slitt sofakrok, en god kopp te og noe å pusle med. Det er nyttig også, når jula ikke er så fryktelig langt unna *erte* Å ha litt brodieri for hånden er en personlig favoritt, ettersom jeg foreløpig ikke er spesielt god på f.eks. strikking og hekling  ;)



Serviettringer er nyttige og kan varieres uendelig med tanke på design - disse "stjerne"-ringene er håndsydd/bodert til min mamma for noen år siden.


 Når jeg har noen ledige øyeblikk og ikke helt vet hva jeg skal lage, dukker det opp ting som denne sommerfuglen (filt, gulltråd, stålgulltråd og perler) - kanskje ikke den største nytteverdien, men morsomt å holde på med :)


Det blå hjerte/ild-broderiet på denne bagen tok noen timer i om kvelden foran tv'en



 Detaljer håndsydd på pyntepute - kunne jeg sydd det på maskin? Ja, men det får ikke samme "håndlagasjarm," synes jeg ;) Og av og til er det nyttig å ha håndarbeidet tilgjengelig, så man kan gjøre flere ting samtdig - som å se en bra film. 

God høstkveld :)

No comments:

Post a Comment