Pages

Labels

Monday 22 October 2012

Mandag

Jeg har generelt ikke noe imot mandager - men i dag har det vært en usedvanlig intens ukestart. Ikke det at jeg har hatt det spesielt travelt, men med snø i luften, en toåring med trass, en fisk som gjemte seg i det nye akvariet etter en liten opprenskning så jeg trodde jeg hadde begravd den i sand, mer trass, svidd fiskesuppe (osv...), føler jeg meg litt distrahert. Da er det helt greit å prøve seg på noe man ikke har prøvd seg på på x antall år, er det ikke? Kreativt arbeid er i hvert fall terapautisk, uansett hvor lett eller vanskelig det måtte være. Synes jeg.


Litt klumsete forsøk på heklede blomster - men til å knapt ha holdt i en heklenål før, og med "man-tager-vad-man-haver"-holdningen til garnbruk, synes jeg ikke det er så verst..?
Hekling er slett ikke dumt. Skal utforske dette mer, og kanskje til og med kjøpe garn med samme tykkelse i stedet for å snylte på mammas ymse restegarn :)

Ha en super uke!




No comments:

Post a Comment