Pages

Labels

Tuesday 23 October 2012

Easy peasy lemon squeezy?

Jeg har strikket to-tre luer, et par sokker og muligens et skjerf i mitt liv. Kanskje en Knitting for Dummies-bok til jul hadde vært noe? Eller jeg kan bare fortsette å tråle nettet, det er utrolig mye rart å finne :3 Det er det for såvidt  oppe på "kontoret" også, hvor jeg har stuet alle hobbysaker og håndarbeidsmaterialer i et ganske rotete "system". I dag fant jeg faktisk en prøve på et mønster jeg har laget til strikking...

... og det passer jo godt til denne tiden, med en uke til halloween

Det er enkelt og litt klumsete laget - men det er potensiale til å bevege seg forbi luer og skjerf, er det ikke? 

Jeg har prøvd meg på mer hekling i kveld - noen som ser hva dette skal bli? Tenker den er ferdig innen et par dager, da skal jeg legge ut bilde ;)


God natt :)


2 comments: