Pages

Labels

Thursday 11 October 2012

Lys og farger

Høstmørke? Ok, kanskje det tar litt lenger tid før det blir lyst om morgenen. Kanskje blir det mørkt tidligere om kvelden også. Men sommertid er ikke offisielt slutt før 28 oktober :3 Og denne tiden på året er full av lys og farger...


   
... slik som rødbetene jeg syltet med nellik, kanel, pepper, sukker og hvitvinseddik i går (jeg fant oppskriften på www.matpaabordet.com)... 

... eller blomstene og lysene jeg har på bordet.





















     


 








Som fjellgrøden i Kirkenes i fjor høst, soppen som titter frem i Sembskogen i Horten...


                 ... eller hjemmetovede, hjemmesydde gryteunderlag som skal gis bort til jul...


... som giraffen 4-åringen tegnet her en dag...




... og i morgen er det helg! :)

2 comments:

  1. oo, du har fått til etiketter :D Du burde flytte de opp på siden om mulig slik at man lettere får oversikt som leser(hvis det i det hele tatt lar seg gjøre da). Så koselig med hjemmelagde gaver, og selv om jeg ikke er så glad i rødbeter i utgangspunktet hørtes det veldig godt ut sammen med kanel og nellik!

    - lillesøs

    ReplyDelete
  2. Takk for tipset, søs! Klarer ikke flytte etikettene til siden foreløpig, men opp har de kommet - til toppen :) Jeg er heller ikke så glad i syltede rødbeter (liker kokte), men flere andre her som liker det :)

    ReplyDelete